Rejestry, ewidencje, archiwa
Poradnia prowadzi następującą dokumentację:
- wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni, zawierający numer nadany przez poradnię przy zgłoszeniu, imię (imiona) i nazwisko dziecka albo pełnoletniego ucznia, jego datę urodzenia, numer PESEL, a w przypadku braku numeru PESEL – serię i numer dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz adres zamieszkania;
- rejestr przyjęć;
- rejestr zgłoszeń;
- rejestr wydanych opinii i rejestr wydanych orzeczeń, zawierający numer porządkowy, numer opinii lub orzeczenia oraz datę ich wydania;
- dzienniki indywidualnych zajęć specjalistów, zawierające informacje o przebiegu działalności diagnostycznej, terapeutycznej i konsultacyjnej;
- dokumentację terapii indywidualnej i grupowej;
- protokoły posiedzeń zespołów orzekających;
- protokoły rad pedagogicznych i rad szkoleniowych;
- teczki indywidualne- zawierające dokumentację badań, terapii, konsultacji dzieci i uczniów;
- inną dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.
Poradnia przechowuje dokumentację zgodnie z odrębnymi przepisami.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 05-12-2015 - EUwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 03-09-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1033