Dyrekcja
Dyrektor Poradni: Anetta Szadkowska
- tel. 44 646 53 16
- e-mail: poradnia@poradnia.piotrkow.pl
Kompetencje dyrektora:
- kierowanie bieżącą działalnością poradni oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
- sprawowanie nadzoru pedagogicznego w stosunku do specjalistów,
- realizowanie uchwał rady pedagogicznej poradni, podjętych w ramach ich kompetencji stanowiących,
- kierowanie pracami rady pedagogicznej jako jej przewodniczący,
- dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym poradni – na podstawie odrębnych przepisów i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystanie,
- wykonywanie zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa pracownikom i klientom w czasie zajęć organizowanych przez poradnię,
- organizowanie i odpowiadanie za administracyjną, finansową i gospodarczą obsługę poradni,
- wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych.
Dyrektor jest kierownikiem zakładu pracy dla zatrudnionych w placówce specjalistów oraz pracowników administracji i obsługi.
Dyrektor decyduje w sprawach:
- zatrudniania i zwalniania pracowników,
- zawierania umów z wolontariuszami,
- ustalania wysokości dodatków motywacyjnych i premii,
- przyznawania nagród oraz wymierzania kar porządkowych pracownikom,
- występowania z wnioskami, po zasięgnięciu opinii rady pedagogicznej, w sprawach odznaczeń, nagród i innych wyróżnień dla pracowników,
- innych wynikających z ustaleń organu prowadzącego poradnię.
Dyrektor poradni w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z radą pedagogiczną:
- zapewnia radzie pedagogicznej swobodę działania i podejmowania decyzji w ramach jej kompetencji,
- uczestniczy w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych wewnątrz poradni,
- zapewnia wymianę bieżących informacji o podejmowanych i planowanych działaniach lub decyzjach dotyczących poradni.
Oświadczenie majątkowe Dyrektora Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w zakładce oświadczenia majątkowe
Wicedyrektor Poradni: Krystyna Piekarska
- tel. 44 646 53 16
- e-mail: poradnia@poradnia.piotrkow.pl
Kompetencje wicedyrektora:
- współorganizowanie z dyrektorem pracy diagnostyczno – terapeutyczno – doradczej i orzeczniczej oraz innych zajęć wynikających z działalności statutowej poradni, a w szczególności opracowywanie rocznego planu pracy, dwukrotna w ciągu roku analiza jego realizacji oraz przygotowywanie tygodniowego rozkładu zajęć specjalistów;
- sprawowanie nadzoru pedagogicznego – prowadzenie hospitacji oraz badań bieżących w odniesieniu do pedagogów i logopedów, prowadzenie ewaluacji wewnętrznej wybranego obszaru działalności poradni, gromadzenie informacji o pracy specjalistów w celu dokonania jej oceny,
- nadzorowanie pracy pracowników obsługi,
- dbałość o stan bezpieczeństwa i higieny pracy w siedzibie poradni,
- koordynowanie wyposażania placówki w pomoce naukowe oraz inne niezbędne do działalności poradni sprzęty i materiały.
Wicedyrektor podczas nieobecności w pracy dyrektora przejmuje uprawnienia zgodnie z jego kompetencjami, a w szczególności:
- podejmuje decyzje w sprawach pilnych,
- podpisuje dokumenty w zastępstwie lub z upoważnienia dyrektora, używając własnej pieczątki,
- współdziała na bieżąco z organem prowadzącym poradnię, związkami zawodowymi oraz innymi instytucjami,
- zatwierdza bieżące dokumenty finansowe.
W sposób szczegółowy zadania wicedyrektora uregulowane są w opisie obowiązków i kompetencji ustalonym przez dyrektora.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 20-02-2024 - Edycja treści
- 05-12-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1931