Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dyrekcja

Dyrektor Poradni:  Anetta Szadkowska

Kompetencje dyrektora:

  • kierowanie bieżącą działalnością poradni oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
  • sprawowanie nadzoru pedagogicznego w stosunku do specjalistów,
  • realizowanie uchwał rady pedagogicznej poradni, podjętych w ramach ich kompetencji stanowiących,
  • kierowanie pracami rady pedagogicznej jako jej przewodniczący,
  • dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym poradni – na podstawie odrębnych przepisów i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystanie,
  • wykonywanie zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa pracownikom i klientom w czasie zajęć organizowanych przez poradnię,
  • organizowanie i odpowiadanie za administracyjną, finansową i gospodarczą obsługę poradni,
  • wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych.

Dyrektor jest kierownikiem zakładu pracy dla zatrudnionych w placówce specjalistów oraz pracowników administracji i obsługi.

Dyrektor decyduje w sprawach:

  • zatrudniania i zwalniania pracowników,
  • zawierania umów z wolontariuszami,
  • ustalania wysokości dodatków motywacyjnych i premii,
  • przyznawania nagród oraz wymierzania kar porządkowych pracownikom,
  • występowania z wnioskami, po zasięgnięciu opinii rady pedagogicznej, w sprawach odznaczeń, nagród i innych wyróżnień dla pracowników,
  • innych wynikających z ustaleń organu prowadzącego poradnię.

Dyrektor poradni w wykonywaniu swoich zadań współpracuje z radą pedagogiczną:

  • zapewnia radzie pedagogicznej swobodę działania i podejmowania decyzji w ramach jej kompetencji,
  • uczestniczy w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych wewnątrz poradni,
  • zapewnia wymianę bieżących informacji o podejmowanych i planowanych działaniach lub decyzjach dotyczących poradni.

Oświadczenie majątkowe Dyrektora Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w zakładce oświadczenia majątkowe


Wicedyrektor Poradni:   Krystyna Piekarska

Kompetencje wicedyrektora:

  • współorganizowanie z dyrektorem pracy diagnostyczno – terapeutyczno – doradczej i orzeczniczej oraz innych zajęć wynikających z działalności statutowej poradni, a w szczególności opracowywanie rocznego planu pracy, dwukrotna w ciągu roku analiza jego realizacji oraz przygotowywanie tygodniowego rozkładu zajęć specjalistów;
  • sprawowanie nadzoru pedagogicznego – prowadzenie hospitacji oraz badań bieżących w odniesieniu do pedagogów i logopedów, prowadzenie ewaluacji wewnętrznej wybranego obszaru działalności poradni, gromadzenie informacji o pracy specjalistów w celu dokonania jej oceny,
  • nadzorowanie pracy pracowników obsługi,
  • dbałość o stan bezpieczeństwa i higieny pracy w siedzibie poradni,
  • koordynowanie wyposażania placówki w pomoce naukowe oraz inne niezbędne do działalności poradni sprzęty i materiały.

Wicedyrektor podczas nieobecności w pracy dyrektora przejmuje uprawnienia zgodnie z jego kompetencjami, a w szczególności:

  • podejmuje decyzje w sprawach pilnych,
  • podpisuje dokumenty w zastępstwie lub z upoważnienia dyrektora, używając własnej pieczątki,
  • współdziała na bieżąco z organem prowadzącym poradnię, związkami zawodowymi oraz innymi instytucjami,
  • zatwierdza bieżące dokumenty finansowe.

W sposób szczegółowy zadania wicedyrektora uregulowane są w opisie obowiązków i kompetencji ustalonym przez dyrektora.

Podmiot udostępniający informację:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Anetta Szadkowska
data: 20-02-2024
wytworzył: Anetta Szadkowska
data: 20-02-2024
data: 20-02-2024
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 20-02-2024 - Edycja treści
  • 05-12-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1770